Λίγα παραδείγματα:
1. Θυμάστε πόσο κράτησαν και πόση ένταση είχαν οι περυσινές καταλήψεις στα σχολεία της Χώρας; Σίγουρα τα αιτήματα πέρυσι δεν ήταν πιο ισχυρά από ό,τι ήταν φέτος. Αυτό που έλειπε φέτος ήταν η κάλυψη από τα ΜΜΕ. Και αυτό γιατί είχαν άλλα θέματα, πιο "εμπορικά" για να προβάλλουν (Ζωνιανά, εκλογή ΠροέδρουΠΑΣΟΚ).
2. Το ίδιο ισχύει και τα πανεκπαιδευτικά συλαλλητήρια. Αν δεν έχουν συμπλοκές, δακρυγόνα, και λοιπές ιστορίες, δεν πουλάνε τηλεοπτικά και φυσικά "χάνουν" σε μαζικότητα.
3. Αξίζει πραγματικά συγχαρητήρια η προσπάθεια της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, η οποία επιμένει να προβάλλει στα πρώτα θέματα του δελτίου ειδήσεων "αντιεμπορικά" θέματα που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος, με συγκεκριμένα αποτελέσματα (Οινόφυτα, Πάρνηθα, κλπ.). Γιατί τα υπόλοιπα ΜΜΕ δεν πάνε κόντρα στη λογική της αγοράς; Γιατί δεν κάνουν πρώτο θέμα κάποιο από αυτά που πραγματικά αφορά τη ζωή των πολιτών;
Τα παραπάνω γεγονότα δείχνουν το μέγεθος της ευθύνης των ΜΜΕ όχι μόνο στη διαμόρφωση της θεματολογίας των δελτίων τους, αλλά και στον ορισμό των πολιτικών και κοινωνικών προτεραιοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου