Η λύση για την αντιμετώπιση δύο εκ των σημαντικότερων προβλημάτων της χώρας:
α) πληθυσμιακό (θάνατοι στον δρόμο),
β) οικονομικό (κρατικά έσοδα)
είναι να πολλαπλασιαστούν τα μπλόκα της τροχαίας στους φωτεινούς σηματοδότες της πρωτεύουσας, με σκοπό τον περιορισμό των οδηγών που τους "περνούν" με κόκκινο.
Και το κρατικό Ταμείο θα γεμίσει από τα πρόστιμα (με δεδομένο τον αριθμό αυτών που τα παραβιάζουν), αλλά το πιο σημαντικό θα κερδίσουμε τις ζωές χιλιάδων συμπολιτών μας (κυρίως κατόχων δικύκλων) που σκοτώνονται ή τραυματίζονται ετησίως.
2 σχόλια:
Ξέρεις Κωνσταντίνε, εκεινο που πρέπει να προσέξουμε είναι ότι η τροχαία κανει μπλοκα στο πουθενά και πιάνει ανθρώπους που δεν εχουν κάνει απολυτως τίποτα..αντε να εχουν πατήσει τα 80 χλμ...Εγω συναντώ καθημερινά ειδικά στις μεγαλες λεωφόρους οδηγούς που κανουν τρελλα πραγματα και πολυ επικίνδυνα. Δεν ειδα ποτέ ενα της τροχαίας να περασει, να αναψει το σημα και να τους κυνηγήσει. Απλώς καποιοι σκοτώνονται.Αν δεις πόσα εκκλησάκια υπαρχουν στις λεωφόρους, θα καταλάβεις τί εννοώ
χαιρετω
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό το σχόλιό σου μου θυμίζει τις δύο φορές που με έχουν "γράψει" στην εθνική οδό. Και οι δύο ήταν, κατά σύμπτωση, αμέσως μετά από σημεία του δρόμου όπου υπήρχαν πινακίδες με μέγιστο όριο τα 50 χλμ/ώρα. Και τα δύο σημεία των δρόμων δεν δικαιολογούσαν φυσικά την ύπαρξη τόσο χαμηλού ορίου ταχύτητας. Λειτουργούσαν απλά ως παγίδες.
Δημοσίευση σχολίου