Από την Καθημερινή
Της Μαριλης Mαργωμενου
Το πρώτο του μικρό τέχνασμα το εμπνεύστηκε στον Φουρλοπόταμο. Τότε ακόμη ο Φουρλοπόταμος, που σήμερα τον ξέρουμε ως Αμφιθέα, ήταν μια περιοχή υποβαθμισμένη. Αλλά και ο Γιωργάκης, που τώρα τον ξέρουμε ως Γιώργο Καρατζαφέρη, ήταν ένας πιτσιρίκος που μοίραζε με το ποδήλατό του γάλα στη γειτονιά. Εκείνη την εποχή, λοιπόν, ο Γιωργάκης βρήκε μια μεγάλη σύριγγα. Μ’ αυτήν κάθε πρωί τραβούσε μια μεζούρα γάλα απ’ το μπουκάλι κάθε γείτονα. Κι έτσι γέμιζε τζάμπα το δικό του μπουκάλι.
Η μητέρα Καρατζαφέρη, περίπου όπως ο Κ. Καραμανλής σήμερα, συχνά αναρωτιόταν τι θα κάνει μ’ αυτό το παιδί. Στα τέσσερά του πήγε να σκαρφαλώσει στο κάρο του δήμου. Μ’ ένα «ντε!» του αγωγιάτη το κάρο έφυγε και πέρασε ολόκληρο πάνω απ’ το κεφάλι του - το ίδιο κεφάλι στο οποίο αργότερα θα καθόταν το περιστέρι του Κερατίου Κόλπου. Κι ενώ όλοι νόμιζαν πως ο μικρός Γιώργος απεδήμησε εις Κύριον, εκείνος με τα αίματα να τρέχουν άρχισε να κυνηγάει τον αγωγιάτη, μη χάσει το κάρο! Πολλοί λένε πως εκείνο το χτύπημα είναι που φταίει για όλα. Αλλοι, πάλι, απλώς συμπεραίνουν πως ο κ. Καρατζαφέρης ήταν από μικρός ξεροκέφαλος.
Στα 14 του αποφάσισε να γίνει ντι τζέι. Πάνω στο γαλατάδικο ένας θείος από την Αμερική κουβάλησε ένα ραδιόφωνο. Την άλλη μέρα ο Γιώργος το πήρε στο σχολείο και όταν είδε τους συμμαθητές του να εκστασιάζονται με τον Νίκο Μαστοράκη αποφάσισε να γίνει «ραδιοφωνατζής». Πήγε στην αντίπαλη εταιρεία του Μαστοράκη, την RCA Victor του Ορφανίδη, και είπε με το γνωστό του στυλ: «RCA είσαι! Victor δεν είσαι. Victor θα σε κάνω εγώ!». Η ραδιοφωνική του καριέρα σύντομα θα εμπλουτιζόταν και με παραστάσεις... μίμου στις πίστες λαϊκών κέντρων. Το ταλέντο το διατηρεί ακόμα: προ μηνών ενθουσίασε ακόμη και τον Νίκο Χατζηνικολάου όταν εν μέσω εκπομπής του έκανε τον Γκιωνάκη στο «πορτοκαλάδα από πορτοκάλια»...
Η σουρεαλιστική νιότη του κ. Καρατζαφέρη έμελλε να συνεχιστεί στα στρώματα των γυμναστηρίων. Ενώ μοίραζε γάλα σε μια αμερικανική βάση, έπιασε φιλίες με τους Αμερικανούς κι εκείνοι όταν έφυγαν του άφησαν τα όργανα του γυμναστηρίου. Με 5 ώρες βάρη τη μέρα, σύντομα μεταλλάχθηκε σε μπόντι μπίλντερ: βγήκε 6ος μίστερ Ευρώπη (έχει και φωτογραφίες, με κορδέλα...), ενώ διατείνεται πως μια φορά έπαιξε και μπραν - ντε - φερ με τον... Σβαρτσενέγκερ, αλλά έπειτα από 20 λεπτά οι δυο τους βγήκαν ισόπαλοι! Και κάπου εκεί, ενώ τα βράδια έκανε σόου στις πίστες σηκώνοντας τραπέζια με τα δόντια, βρήκε τρόπο να πλουτίσει το βιογραφικό του με μια ακόμη πινελιά σουρεαλισμού: το 1969 άνοιξε σχολή μανεκέν, το «Στούντιο Ομορφιάς». Εκεί πρόλαβε να γνωρίσει τη μελλοντική γυναίκα του, το μανεκέν Βέννη. Διότι αμέσως μετά άνοιξε παρτίδες με τη Ν. Δ., και μπορείτε να φαντασθείτε το ύφος του Γ. Ράλλη όταν άκουσε πως «ο καινούργιος προωθεί μανεκέν»: μέσα σε μια νύχτα, η σχολή έκλεισε και ένα αστέρι της πολιτικής γεννήθηκε.
Εμφάνιση και άνεση
Από τότε μέχρι τώρα, για τον κ. Καρατζαφέρη ισχύει πάντα το «απ’ έξω εμφάνιση, από μέσα άνεση» το οποίο ο ίδιος επινόησε ως σλόγκαν για εσώρουχα, όταν έγινε (και) διαφημιστής. Σήμερα πλέον, ο άνθρωπος που το 1974 εβγαζε την εφημερίδα «Το Στέμμα της Δημοκρατίας» αφιερωμένη στον Κωσταντίνο Γλύξμπουργκ, λέει πως τον εμπνέει ο Φιντέλ Κάστρο του οποίου το κάδρο είχε κρεμάσει στο γραφείο του, στην Ευρωβουλή, και αποκηρύσσει τον Καντάφι επειδή συμβιβάστηκε με τους Αμερικανούς. Ο ίδιος, πάλι, όταν έγινε αρχηγός κόμματος έφτιαξε ακόμη και... σωβρακάκια με το σήμα του ΛΑΟΣ, για την «εμφάνιση και άνεση» των απανταχού εθνικιστών.
Αλλά, πλέον, ποιος μπορεί να εκπλαγεί; Στο κάτω κάτω, πρόκειται για την ιστορία του μικρού γαλατά, που έγινε ντι τζέι, «μίστερ Ευρώπη», κονφερασιέ, ιδιοκτήτης σχολής μανεκέν, αρχηγός κόμματος και τώρα ελπίζει να κυβερνήσει και την Ελλάδα διά της μεθόδου της συνεργασίας. Και που αποδεικνύει πως σ’ αυτή τη χώρα όλα μπορούν να συμβούν. Αρκεί να ξέρεις την πατέντα με τη σύριγγα: χωρίς να το καταλάβουν οι γείτονες, ανοίγεις μια ιδεολογική τρυπούλα στο εκλογικό τους σώμα, «ρουφάς» λίγους λίγους τους ψηφοφόρους και μέχρι να έρθει η ώρα της κάλπης, την έχεις ήδη γεμίσει με τις δικές σου ψήφους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου